Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF):
Szolgáltató adatai:

Szolgáltatás neve: Boots and Moods Apartman
Üzemeltető: Boros-Magyar Zsófia adószámos magánszemély
Adószám: 90102840-1-39
Bankszámlaszám:
Szolgáltatás címe: 8420 Zirc, József Attila utca 26.
Szálláshely NTAK száma: MA24093727
Weboldal: www.bootsandmoodsapartman.hu
E-mail: bootsandmoodsapartman@gmail.com
Telefonszám: +3620 583 3336

1. Általános rendelkezések
1.1. Jelen „Átalános Szerződési Feltételek” (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozza a Szolgáltató által 8420 Zirc, József Attila utca 26. szám alatt üzemeltetett Boots and Moods Apartman szálláshelynek és szolgáltatásainak igénybevételét.
1.2. A jelen ÁSZF szerint a Szolgáltató elszállásolási szerződést (a továbbiakban Szerződés) köt a szálláshely szolgáltatást igénybe vevő természetes személyekkel.
1.3. Bizonyos esetekben az ÁSZF rendelkezéseinek megfelelő, azt a Szerződő Felek igényeinek figyelembevételével részletező, egyénre szabott szerződés kötésére is sor kerülhet Szerződő Felek között.
2. Szerződő fél
.1. A Szerződő fél a Szolgáltató szolgáltatását megrendelő (a www.bootsandmoodsapartman.hu oldalon keresztül, illetve a Szolgáltatónál a bootsandmoodsapartman@gmail.com e-mail címen keresztül) igénybe vevő természetes személy, jogi személy, vagy jogi személyiség nélküli gazdasági társaság. Szerződő fél az a természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A szolgáltatást megrendelő és/vagy igénybe vevő a továbbiakban együttesen: Vendég. 
.2. A Szolgáltató és a Vendég a – feltételek teljesülése esetén – a szükség szerint a szolgáltatási megállapodás szerződő feleivé válnak – a továbbiakban együttesen: Szerződő felek.
3. Az ÁSZF elfogadása és módosítása
.1. A Vendég legkésőbb a foglaláshoz kapcsolódó összeg megfizetésével elfogadja a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vendég kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben, és az adatkezelésre vonatkozó tájékoztatóban meghatározott körben hozzájárult.
.2. A Szolgáltató tájékoztatja Vendéget és a Vendég kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a Vendéget a változásoknak a Weboldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal. Az ÁSZF mindaddig hatályban marad, amíg a Szolgáltató a szolgáltatást biztosítja.
.3. A Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind külföldről elérhető.
4. A Vendég adatai
.1. A Weboldalon ismertetett Szolgáltatás lefoglalására kizárólag 18. életévüket betöltött személyek jogosultak.
.2. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég foglalását indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan vagy hiányos adatok megadása, illetve a Szolgáltatással, a Weboldallal, vagy a foglalással történő bármilyen visszaélés esetén.
.3. A Vendég kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerülnek megadásra a foglalási űrlapon. A Szolgáltató kizárja felelősségét a jelentkezés során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Vendégtől. A Szolgáltató a Vendég által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vendégnek bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani, mert azok szerepelnek a Szolgáltató által az űrlapon megküldött érdeklődésre adott visszaigazolásban. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Vendég valódiságát ellenőrizni.

5. A szolgáltatási szerződés létrejötte, a foglalás menete, a foglalás módosítása: 
5.1. A Vendég szóban vagy írásban tett ajánlatkérésére a Szolgáltató az ajánlatkérés kézhezvételétől számított 36 órán belül írásbeli ajánlatot küld a Vendég részére. 
5.2. Amennyiben az ajánlat továbbításától számított 48 órán belül nem érkezik írásban a Vendég részéről konkrét foglalás, úgy a Szolgáltató az ajánlati kötöttsége alól mentesül, ajánlati kötöttsége megszűnik.
5.3. A szolgáltatási szerződés a Vendég által leadott foglalás Szolgáltató írásbeli visszaigazolásával jön létre, és ezen írásbeli visszaigazolásra tekintettel, a foglalás írásban létrejött szerződésnek minősül.
5.4. A foglalás a kiválasztott Szolgáltatásra és időpontra akkor válik véglegessé, ha a kiválasztott Szolgáltatás teljes összege kifizetésre kerül a Szolgáltató visszaigazolását követő 5 munkanapon belül.
5.5. A Vendég a foglalási űrlap elküldését megelőzően köteles elfogadni az ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót a megfelelő jelölőnégyzet kipipálásával.
5.6. Időpontmódosításra az érkezést megelőző 15. napig van lehetőség egyszeri alkalommal.
5.7. A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól. Abban az esetben, ha a Vendég a határozott időtartam lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a szolgáltatást a határozott időtartam elteltéig nem kívánja igénybe venni, akkor is köteles a szolgáltatás teljes ellenértékét a Szolgáltató részére megfizetni, a Szolgáltató pedig jogosult a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékének követelésére. A Vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott apartmant a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni. 
5.8. A Vendég a szolgáltatás meghosszabbítására csak akkor jogosult a szabad kapacitás függvényében, ha ehhez a Szolgáltató legkésőbb a határozott időtartam lejártát megelőző napon írásban hozzájárul és a Vendég a megrendelés ellenértékét a Szolgáltató részére megfizeti.
5.9. A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a Szerződő felek írásba foglalt együttes akaratával lehetséges. 


6. Lemondási feltételek:
6.1. A Vendég a foglalását lemondhatja, amennyiben a lemondási szándékát írásban, e-mailben jelzi a Szolgáltató felé. Amennyiben a visszamondás az érkezés időpontja előtti 15. napig megtörténik, a foglalásra befizetett díj teljes összegét a Szolgáltató visszautalja a Vendég által megjelölt számlaszámra 30 napon belül.
6.2. Az érkezést megelőző 14-6. napig a lemondott foglalás esetében a szállásdíj 50%-a kerül visszafizetésre. Az érkezés időpontját megelőző 5 napon belüli lemondás esetén a szállásdíj teljes összege felszámolásra kerül.


7. A Szolgáltatás díja és a fizetés módja:
7.1. A Szolgáltatás érvényben lévő árait mindenkor a www.bootsandmoodsapartman.hu oldalon feltüntetett árak képezik.
A Szolgáltató bármikor jogosult árat módosítani, de az nem vonatkozik a foglalási visszaigazolásokban már megajánlott árakra. A Szolgáltató a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére számítva feltünteti az általa a Vendég számára küldött írásos visszaigazoláson. 
7.2. A Szolgáltató az árak közlésekor köteles megjelölni az árak adótartalmának – így pl.: általános forgalmi adó, idegenforgalmi adó – jogszabály által meghatározott mértékét. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a többletterheket előzetes értesítés nélkül áthárítsa a Szerződő félre és/vagy a Vendégre. 
7.3. A szálláshely értékesítése a teljes épületre vonatkozik, az árak 1-2 főre, illetve 2 fő felett plusz fő/éjre vannak megszabva. Az apartmanban összesen 4 fő szállásolható el.
7.4. A Szolgáltató árait jogosult magyar forintban és bármely konvertibilis valutában is meghatározni. 
7.5. A foglalás véglegesítésére a Szolgáltató által emailben visszaigazolt díj teljes összegének megfizetésével kerül sor, melyet a Vendég banki átutalással vagy SZÉP kártyás jóváírással küld meg a Szolgáltató részére, a foglalást követő 5 munkanapon belül.
7.6. A helyi idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül fizetendő, megfizetésére készpénzben a vendégház elfoglalása során kerül sor a Szolgáltató vagy képviselője részére.
7.7. A díjbekérők kiegyenlítését követően a Szolgáltató a Szolgáltatás díjáról elektronikus (előleg)számlát (a továbbiakban: e-számlát) állít ki a foglalási folyamat során megadott adatokkal. A számlához szükséges adatok: név, székhely/lakcím és amennyiben van: adószám, továbbá e-mail cím. A Vendég a fizetési folyamat megindításával kifejezetten kijelenti, hogy elfogadja az e-számlát.


8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei: 
8.1. A Vendég a megrendelt és a Szolgáltató által visszaigazolt szállást az érkezés napján 14:00 órától 19:00 óráig foglalhatja el (check-in). Az apartmant az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles elhagyni (check-out).
8.2. Abban az esetben, ha a vendég az apartmant az érkezés napján 14:00 órát megelőzően kívánja elfoglalni, illetve a távozás napján 10:00 órát követően kívánja elhagyni, azt szolgáltatási felár megfizetése és a szabad kapacitás függvényében megteheti, előzetes egyeztetés esetén.
8.3. A Szolgáltató vagy megbízottja jelen van az érkezéskor és a távozáskor, és minden szükséges információt a Vendégek részére bocsát.
8.4. A Vendég a Szolgáltatás igénybevételével tudomásul veszi, hogy a digitális okmányolvasó használatára vonatkozó és hatályban lévő 235/2019. (X.15.) Korm. rendelet értelmében a „check-in” feltétele a Szolgáltatást igénybe vevők fényképes személyazonosításra alkalmas okmánya adatainak digitális okmányszkennerrel történő adatrögzítése, melyet a Szolgáltató köteles továbbítani a Vendég Információs Zárt Adatbázisba. Az okmánybemutatási kötelezettség független a vendég életkorától. Az okmány bemutatásának hiányában a Szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja. Amennyiben emiatt nem kerül a szállás elfoglalásra, az lemondásnak tekintendő, és ez esetben a foglalási díj teljes összege felszámolásra kerül.
8.5. A Vendég az apartmant a teljes tartózkodási idő alatt saját felelősségére veszi igénybe, köteles azt a házirendben foglaltaknak megfelelően rendeltetésszerűen használni.
8.6. A Szolgáltató háziállatok elszállásolását nem teszi lehetővé.
8.7. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy a szolgáltatás nyújtását megtagadni amennyiben:
• A Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott apartmant.
• A Vendég nem tartja be az apartman házirendjébe foglalt biztonsági előírásokat (pl.: tiltott helyen dohányzik és azt a felszólítás ellenére sem hagyja abba).
• A Vendég kifogásolható módon, durván viselkedik, alkohol, vagy tudatmódosító szer befolyása alatt fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan magatartást tanúsít.
• A Szerződő fél vagy a Vendég a szolgáltató által igényelt fizetési garancia vállalási kötelezettségét a szolgáltató által meghatározott időpontig nem teljesíti.

9. A Szolgáltatások biztosítása:
9.1. Amennyiben bármely okból a Szolgáltatás időpontja a Szolgáltató érdekkörében felmerült okból a foglalás véglegesítését követően módosulna, vagy a Szolgáltatás elmaradna, arról – a 14. pont szerinti vis maior eseteit kivéve – lehetőleg legkésőbb 14 nappal a Szolgáltatás megkezdése előtt Szolgáltató értesíti a Vendéget, aki választása szerint a befizetett összeg visszautalására vagy annak másik időpontra lefoglalható Szolgáltatás árába történő beszámítására tarthat igényt.
9.2. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a Szolgáltatás esetleges módosulás/meghiúsulása esetén a Vendéget mielőbb és pontosan tájékoztassa és a Szolgáltatás díjának visszatérítését/beszámítását elősegítse.

10. A Vendég jogai:
10.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt apartman, valamint a szálláshely berendezéseinek, eszközeinek használatára.
10.2. A Vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a hozzá írásban, vagy a helyszínen szóban előterjesztett és jegyzőkönyvbe felvett panaszt a panasz beérkezését követő 72 órán belül kivizsgálja és arra a Vendégnek érdemi választ ad. 
10.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshely elhagyását követően megszűnik.

11. A Vendég kötelezettségei és kártérítési felelőssége:
11.1. A Vendég köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét legkésőbb a szerződésben meghatározott módon és időpontig a Szolgáltató részére kiegyenlíteni. 
11.2. A Vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a Szolgáltatónál és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez vagy rendőrségi eljáráshoz szükséges.
11.3. A Vendég köteles gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó 18 év alatti gyermekek csak felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak a szálláshelyen.
11.4. A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a Szolgáltató a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felügyelete alá tartozó személyek hibájából elszenved.
11.5. A Vendég a károkozást köteles a Szolgáltató felé haladéktalanul jelezni. Amennyiben a káresetről a Szolgáltató a fentiek ellenére nem a Vendég jelzése útján értesül, az okozott kárról a Szolgáltató fényképet készít, melyet eljuttat a kár okozójához. A kártérítés összege a kár jellegétől függ, melyet a Szolgáltató, vagy képviselője határoz meg. A kár okozója, illetve a Szerződő fél (Vendég) egyetemlegesen kötelesek megfizetni a Szolgáltató felé az okozott kárt.

12. A Szolgáltató jogai:
12.1. Amennyiben a Vendég a szállásdíj 100%-ának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget a foglalás megerősítését visszaigazoló e-mail megérkezését követő 5 munkanapon belül, a szolgáltató jogosult a foglalási kérelmet elutasítani és a szálláshelyet más vendégek számára foglalhatóvá tenni.
12.2. A Szolgáltatónak jogában áll a Vendég által megrendelt és véglegesített, de Vendég által igénybe nem vett szálláshely szolgáltatásra beérkezett szállásköltség teljes összegének megtartására jelen ÁSZF-ben és Foglalási és Lemondási feltételekben rögzítettek szerint.
12.3. A Szolgáltatónak jogában áll a 8.7. pont alatt foglaltak esetén a szálláshely szolgáltatás visszautasítása, megszüntetése.

13. A Szolgáltató kötelezettségei és kártérítési felelőssége:
13.1. A Szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások és szolgáltatás standardok szerint teljesíteni.
13.2. A Szolgáltató köteles telefonos elérhetőségét megadni a Vendégnek, az ott tartózkodása alatt esetleg felmerült problémák, kérdések rendezése érdekében.
13.3. A Szolgáltató köteles a Vendég írásos panaszát kivizsgálni és a problémakezeléshez szükséges lépéseket megtenni, a megtett lépéseket írásban rögzíteni és erről a Vendéget tájékoztatni.
13.4. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan a Vendéget ért kárért, amely az apartmanon belül a Szolgáltató hibájából következett be, felelőssége azonban nem terjed ki azon káreseményekre, amelyek a Szolgáltató és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat maga a Vendég, illetve felügyelete alá tartozók okoztak.
13.5. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a szerződő fél csomagjaira és azok tartalmára érkezés és elutazás alkalmával, ki és berakodáskor, továbbá az apartmanba és onnan történő szállítás során. 
13.6. A Szolgáltató nem felel az apartmanban, illetve a parkolóban hagyott személyes tárgyakért, értéktárgyakért, készpénzért. A Vendég a Szolgáltatás igénybevétele során a szálláshely területén a személyes tárgyairól, értékeiről saját felelősségére köteles gondoskodni, azokat megóvni, megőrizni. A Szolgáltató ezekért csak akkor felelős, ha a dolgot megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik – ennek bizonyítási kötelezettsége a Vendéget terheli.

14. Vis maior: 
Azon okok, körülmények (pl.: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, áramkimaradás, sztrájk, stb.) amely felett a sem a Szolgáltató, sem a Vendég, vagy a Szerződő fél nem bír ellenőrzéssel – vis maior – bármely felet felmentik a szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A Szerződő felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy ezen okok és körülmények bekövetkezésének lehetőségét minimalizálják és az ezáltal okozott kárt, vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

15. Titoktartás:
A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettségének teljesítése során köteles az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Vendég a Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályai szerint eljárni.

16. A Szerződő felek jogviszonyában alkalmazandó jog és az eljáró bíróság: 
16.1. A Szerződő felek közötti jogviszonyra a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény – rendelkezéseit kell megfelelően alkalmazni. 
16.2. A Szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekkel kapcsolatos peres eljárás lefolytatására a szerződő felek a Zirci Járásbíróság alávetésen alapuló kizárólagos illetékességét, ennek hatásköre hiányában a Veszprémi Törvényszék alávetésen alapuló kizárólagos illetékességét kötik ki.

17. Weboldallal kapcsolatos felelősség:
17.1. A Szolgáltató minden ésszerű erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy a weboldalon közölt minden információ pontos és valóságnak megfelelő legyen a feltöltése időpontjában. Ennek ellenére a Szolgáltató sem kifejezetten, sem ráutaló módon nem vállal felelősséget, illetve szavatosságot a weboldalon keresztül nyújtott információkért, és fenntartja a jogot arra, hogy értesítés nélkül, azon bármikor változtatásokat és javításokat hajtson végre, illetve a weboldalt vagy az azon közölt információkat részben vagy egészben megszüntesse.
17.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalon előforduló semmilyen pontatlanságért vagy hiányosságért. Az ajánlatok jogilag nem kötelező érvényűek, és semmilyen formában nem jelentenek kötelezettséget a Szolgáltató számára. A weboldalon található információkon alapuló bármilyen döntés a Felhasználó saját felelőssége.
17.3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalhoz, illetve az ott található bármilyen információhoz való hozzáférésből, illetve annak elmaradásából vagy ezek felhasználásából származó semmiféle veszteségért vagy kárért.
17.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által létrehozott, továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy publikált tartalmakért, amelyek a Szolgáltató weboldalára hivatkoznak, vagy ahhoz kapcsolódnak.
17.5. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz. A Szolgáltató nem tartozik felelősséggel azokért az esetlegesen bekövetkező károkért, veszteségekért, költségekért, amelyek a weboldal használatából, annak használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből, üzemzavarából, az adatok bárki által történő illetéktelen megváltoztatásából keletkeznek, illetve amelyek az információtovábbítási késedelemből, számítógépes vírusból, vonal- vagy rendszerhibából, vagy más hasonló okból származnak.

18. A szolgáltatási szerződés megszűnése:
18.1. A Szerződő Felek között jelen ÁSZF alapján létrejövő szolgáltatási szerződés megszűnik, illetve megszüntethető:
• a szerződés automatikus megszűnése esetén – a lefoglalt és megfizetett időtartam lejártával,
• a felek közös megegyezésével,
• a Vendég elállásával vagy felmondással
• a Szolgáltató elállásával vagy felmondásával.
18.2. A Szerződő Felek a szolgáltatási szerződést közös megegyezéssel bármikor jogosultak írásban megszüntetni azzal, hogy annak tartalmaznia kell a teljeskörű elszámolást.
18.3. A Szerződő Felek a szolgáltatási szerződés bármely okból történő megszűnése esetén kötelesek legkésőbb a megszűnéstől számított 5 napon belül egymással elszámolni.

Kiegészítés:
A Vendég tudomásul veszi, hogy a „Boots and Moods Apartman” a tulajdonos kizárólagos szellemi és szerzői jogi tulajdonát képező védjegye. Felhasználásához a Szolgáltató előzetes, kifejezett írásbeli hozzájárulása szükséges. Kifejezett felhatalmazás hiányában tilos a védjegy másolása, rögzítése vagy bármely formában történő jogosulatlan felhasználása, és a felhasználó jogi felelősségét vonja maga után.
Záró rendelkezések
A Szerződő Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a jelen ÁSZF alapján létrejövő szerződésből fakadó kötelezettségeik teljesítése során az irányadó jogszabályi rendelkezéseket betartva, a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően járnak el, és egymással kölcsönösen együttműködnek, egymást érintő minden lényeges körülményről indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatják.
Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve a honlapján általa közölt információkat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesítése érdekében minden esetben úgy jár el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható.
A jelen ÁSZF elfogadásával a felek között létrejövő szolgáltatási szerződésből eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása során a felek kötelesek a másik fél jogos érdekét figyelembe véve eljárni. A Szerződő fél és a Vendég köteles továbbá a szerződés teljesítése során úgy eljárni, hogy az a Szolgáltató jó üzleti hírnevét ne sértse, illetve ne veszélyeztesse.
A Szerződő Felek a szolgáltatásnyújtással összefüggésben felmerülő valamennyi kérdés vonatkozásában a kapcsolatot egymással elsődlegesen írásban, e-mail útján tartják. Amennyiben a Szerződő Felek e-mail címe időközben módosul, úgy kötelesek erről egymást haladéktalanul tájékoztatni.
Jelen ÁSZF 2024.05.05. napján került elfogadásra és hatályba lépett ugyanezen a napon.