Általános szerződési feltételek

Szolgáltató adatai:
Szolgáltatás neve: Boots and Moods Apartman
Üzemeltető: Boros-Magyar Zsófia adószámos magánszemély
Adószám: 90102840-1-39
Bankszámlaszám: 11748117-21444182
Szolgáltatás címe: 8420 Zirc, József Attila utca 26.
Szálláshely NTAK száma: MA24093727
Weboldal: www.bootsandmoodsapartman.hu
E-mail: bootsandmoodsapartman@gmail.com
Telefonszám: +3620 583 3336

1. Általános rendelkezések
1.1. Jelen „Átalános Szerződési Feltételek” (a továbbiakban: ÁSZF)
szabályozza a Szolgáltató által 8420 Zirc, József Attila utca 26. szám
alatt üzemeltetett Boots and Moods Apartman szálláshelynek és
szolgáltatásainak igénybevételét.
1.2. A jelen ÁSZF szerint a Szolgáltató elszállásolási szerződést (a
továbbiakban Szerződés) köt a szálláshely szolgáltatást igénybe vevő
természetes személyekkel.
1.3. Bizonyos esetekben az ÁSZF rendelkezéseinek megfelelő, azt a Szerződő
Felek igényeinek figyelembevételével részletező, egyénre szabott
szerződés kötésére is sor kerülhet Szerződő Felek között.
2. Szerződő fél
2.1. A Szerződő fél a Szolgáltató szolgáltatását megrendelő (a
www.bootsandmoodsapartman.hu oldalon keresztül, illetve a
Szolgáltatónál a bootsandmoodsapartman@gmail.com e-mail címen
keresztül) igénybe vevő természetes személy, jogi személy, vagy jogi
személyiség nélküli gazdasági társaság. Szerződő fél az a természetes
személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A

szolgáltatást megrendelő és/vagy igénybe vevő a továbbiakban
együttesen: Vendég. 
2.2. A Szolgáltató és a Vendég a – feltételek teljesülése esetén – a szükség
szerint a szolgáltatási megállapodás szerződő feleivé válnak – a
továbbiakban együttesen: Szerződő felek.
3. Az ÁSZF elfogadása és módosítása
3.1. A Vendég legkésőbb a foglaláshoz kapcsolódó összeg megfizetésével
elfogadja a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen
ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vendég kijelenti, hogy a
jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve
kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybevételéhez
szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben, és az adatkezelésre
vonatkozó tájékoztatóban meghatározott körben hozzájárult.
3.2. A Szolgáltató tájékoztatja Vendéget és a Vendég kifejezetten tudomásul
veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani.
Az ÁSZF módosítása esetén a Szolgáltató a Vendéget a változásoknak a
Weboldalon történő közzététele útján értesíti, a módosítás hatályba
lépését megelőzően legalább nyolc (8) nappal. Az ÁSZF mindaddig
hatályban marad, amíg a Szolgáltató a szolgáltatást biztosítja.
3.3. A Szolgáltató által üzemeltetett szolgáltatás mind belföldről, mind
külföldről elérhető.
4. A Vendég adatai
4.1. A Weboldalon ismertetett Szolgáltatás lefoglalására kizárólag 18.
életévüket betöltött személyek jogosultak.
4.2. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vendég foglalását
indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan vagy hiányos
adatok megadása, illetve a Szolgáltatással, a Weboldallal, vagy a
foglalással történő bármilyen visszaélés esetén.
4.3. A Vendég kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerülnek
megadásra a foglalási űrlapon. A Szolgáltató kizárja felelősségét a
jelentkezés során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-
mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel
kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Vendégtől.
A Szolgáltató a Vendég által megadott adatoknak megfelelően felel a

teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vendégnek bármikor lehetősége
van adatait ellenőrizni és módosítani, mert azok szerepelnek a
Szolgáltató által az űrlapon megküldött érdeklődésre adott
visszaigazolásban. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás
vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult a Vendég
valódiságát ellenőrizni.
5. A szolgáltatási szerződés létrejötte, a foglalás menete, a foglalás
módosítása: 
5.1. A Vendég szóban vagy írásban tett ajánlatkérésére a Szolgáltató az
ajánlatkérés kézhezvételétől számított 36 órán belül írásbeli ajánlatot
küld a Vendég részére. 
5.2. Amennyiben az ajánlat továbbításától számított 48 órán belül nem
érkezik írásban a Vendég részéről konkrét foglalás, úgy a Szolgáltató az
ajánlati kötöttsége alól mentesül, ajánlati kötöttsége megszűnik.
5.3. A szolgáltatási szerződés a Vendég által leadott foglalás Szolgáltató
írásbeli visszaigazolásával jön létre, és ezen írásbeli visszaigazolásra
tekintettel, a foglalás írásban létrejött szerződésnek minősül.
5.4. A foglalás a kiválasztott Szolgáltatásra és időpontra akkor válik
véglegessé, ha a kiválasztott Szolgáltatás teljes összege kifizetésre kerül
a Szolgáltató visszaigazolását követő 5 munkanapon belül.
5.5. A Vendég a foglalási űrlap elküldését megelőzően köteles elfogadni az
ÁSZF-et, valamint az Adatkezelési Tájékoztatót a megfelelő
jelölőnégyzet kipipálásával.
5.6. Időpontmódosításra az érkezést megelőző 15. napig van lehetőség
egyszeri alkalommal.
5.7. A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre
szól. Abban az esetben, ha a Vendég a határozott időtartam lejártát
megelőzően úgy dönt, hogy a szolgáltatást a határozott időtartam
elteltéig nem kívánja igénybe venni, akkor is köteles a szolgáltatás teljes
ellenértékét a Szolgáltató részére megfizetni, a Szolgáltató pedig
jogosult a megrendelt szolgáltatás teljes ellenértékének követelésére. A
Vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott apartmant a
Szolgáltató jogosult újra értékesíteni. 
5.8. A Vendég a szolgáltatás meghosszabbítására csak akkor jogosult a
szabad kapacitás függvényében, ha ehhez a Szolgáltató legkésőbb a
határozott időtartam lejártát megelőző napon írásban hozzájárul és a
Vendég a megrendelés ellenértékét a Szolgáltató részére megfizeti.

5.9. A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a Szerződő felek írásba
foglalt együttes akaratával lehetséges. 

6. Lemondási feltételek:
6.1. A Vendég a foglalását lemondhatja, amennyiben a lemondási
szándékát írásban, e-mailben jelzi a Szolgáltató felé. Amennyiben a
visszamondás az érkezés időpontja előtti 15. napig megtörténik, a
foglalásra befizetett díj teljes összegét a Szolgáltató visszautalja a
Vendég által megjelölt számlaszámra 30 napon belül.
6.2. Az érkezést megelőző 14-6. napig a lemondott foglalás esetében a
szállásdíj 50%-a kerül visszafizetésre. Az érkezés időpontját megelőző 5
napon belüli lemondás esetén a szállásdíj teljes összege felszámolásra
kerül.

7. A Szolgáltatás díja és a fizetés módja:
7.1. A Szolgáltatás érvényben lévő árait mindenkor a
www.bootsandmoodsapartman.hu oldalon feltüntetett árak képezik.
A Szolgáltató bármikor jogosult árat módosítani, de az nem vonatkozik
a foglalási visszaigazolásokban már megajánlott árakra. A Szolgáltató
a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére
számítva feltünteti az általa a Vendég számára küldött írásos
visszaigazoláson. 
7.2. A Szolgáltató az árak közlésekor köteles megjelölni az árak
adótartalmának – így pl.: általános forgalmi adó, idegenforgalmi adó –
jogszabály által meghatározott mértékét. A Szolgáltató fenntartja
magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a többletterheket
előzetes értesítés nélkül áthárítsa a Szerződő félre és/vagy a Vendégre. 
7.3. A szálláshely értékesítése a teljes épületre vonatkozik, az árak 1-2 főre,
illetve 2 fő felett plusz fő/éjre vannak megszabva. Az apartmanban
összesen 4 fő szállásolható el.
7.4. A Szolgáltató árait jogosult magyar forintban és bármely konvertibilis
valutában is meghatározni. 
7.5. A foglalás véglegesítésére a Szolgáltató által emailben visszaigazolt díj
teljes összegének megfizetésével kerül sor, melyet a Vendég banki
átutalással vagy SZÉP kártyás jóváírással küld meg a Szolgáltató
részére, a foglalást követő 5 munkanapon belül.

7.6. A helyi idegenforgalmi adó a szállásdíjon felül fizetendő, megfizetésére
készpénzben a vendégház elfoglalása során kerül sor a Szolgáltató
vagy képviselője részére.
7.7. A díjbekérők kiegyenlítését követően a Szolgáltató a Szolgáltatás díjáról
elektronikus (előleg)számlát (a továbbiakban: e-számlát) állít ki a
foglalási folyamat során megadott adatokkal. A számlához szükséges
adatok: név, székhely/lakcím és amennyiben van: adószám, továbbá e-
mail cím. A Vendég a fizetési folyamat megindításával kifejezetten
kijelenti, hogy elfogadja az e-számlát.

8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei: 
8.1. A Vendég a megrendelt és a Szolgáltató által visszaigazolt szállást az
érkezés napján 14:00 órától 19:00 óráig foglalhatja el (check-in). Az
apartmant az utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig köteles
elhagyni (check-out).
8.2. Abban az esetben, ha a vendég az apartmant az érkezés napján 14:00
órát megelőzően kívánja elfoglalni, illetve a távozás napján 10:00 órát
követően kívánja elhagyni, azt szolgáltatási felár megfizetése és a
szabad kapacitás függvényében megteheti, előzetes egyeztetés
esetén.
8.3. A Szolgáltató vagy megbízottja jelen van az érkezéskor és a távozáskor,
és minden szükséges információt a Vendégek részére bocsát.
8.4. A Vendég a Szolgáltatás igénybevételével tudomásul veszi, hogy a
digitális okmányolvasó használatára vonatkozó és hatályban lévő
235/2019. (X.15.) Korm. rendelet értelmében a „check-in” feltétele a
Szolgáltatást igénybe vevők fényképes személyazonosításra
alkalmas okmánya adatainak digitális okmányszkennerrel történő
adatrögzítése, melyet a Szolgáltató köteles továbbítani a Vendég
Információs Zárt Adatbázisba. Az okmánybemutatási kötelezettség
független a vendég életkorától. Az okmány bemutatásának hiányában
a Szolgáltató a szálláshely-szolgáltatást megtagadja. Amennyiben
emiatt nem kerül a szállás elfoglalásra, az lemondásnak tekintendő, és
ez esetben a foglalási díj teljes összege felszámolásra kerül.
8.5. A Vendég az apartmant a teljes tartózkodási idő alatt saját
felelősségére veszi igénybe, köteles azt a házirendben foglaltaknak
megfelelően rendeltetésszerűen használni.
8.6. A Szolgáltató háziállatok elszállásolását nem teszi lehetővé.

8.7. A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra vonatkozó szerződést
azonnali hatállyal felmondani, vagy a szolgáltatás nyújtását
megtagadni amennyiben:
 A Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére
bocsátott apartmant.
 A Vendég nem tartja be az apartman házirendjébe foglalt biztonsági
előírásokat (pl.: tiltott helyen dohányzik és azt a felszólítás ellenére sem
hagyja abba).
 A Vendég kifogásolható módon, durván viselkedik, alkohol, vagy
tudatmódosító szer befolyása alatt fenyegető, sértő, vagy más
elfogadhatatlan magatartást tanúsít.
 A Szerződő fél vagy a Vendég a szolgáltató által igényelt fizetési
garancia vállalási kötelezettségét a szolgáltató által meghatározott
időpontig nem teljesíti.
9. A Szolgáltatások biztosítása:
9.1. Amennyiben bármely okból a Szolgáltatás időpontja a Szolgáltató
érdekkörében felmerült okból a foglalás véglegesítését követően
módosulna, vagy a Szolgáltatás elmaradna, arról – a 14. pont szerinti vis
maior eseteit kivéve – lehetőleg legkésőbb 14 nappal a Szolgáltatás
megkezdése előtt Szolgáltató értesíti a Vendéget, aki választása szerint
a befizetett összeg visszautalására vagy annak másik időpontra
lefoglalható Szolgáltatás árába történő beszámítására tarthat igényt.
9.2. A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a
Szolgáltatás esetleges módosulás/meghiúsulása esetén a Vendéget
mielőbb és pontosan tájékoztassa és a Szolgáltatás díjának
visszatérítését/beszámítását elősegítse.
10. A Vendég jogai:
10.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt apartman,
valamint a szálláshely berendezéseinek, eszközeinek használatára.
10.2. A Vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével
kapcsolatban panasszal élhet. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra,
hogy a hozzá írásban, vagy a helyszínen szóban előterjesztett és
jegyzőkönyvbe felvett panaszt a panasz beérkezését követő 72 órán
belül kivizsgálja és arra a Vendégnek érdemi választ ad. 
10.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshely elhagyását követően
megszűnik.

11. A Vendég kötelezettségei és kártérítési felelőssége:
11.1. A Vendég köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások
ellenértékét legkésőbb a szerződésben meghatározott módon és
időpontig a Szolgáltató részére kiegyenlíteni. 
11.2. A Vendég köteles az őt ért kárt haladéktalanul jelenteni a Szolgáltatónál
és minden szükséges adatot a Szolgáltató rendelkezésére bocsátani,
amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi
jegyzőkönyv felvételéhez vagy rendőrségi eljáráshoz szükséges.
11.3. A Vendég köteles gondoskodni arról, hogy a felügyelete alá tartozó 18
év alatti gyermekek csak felnőtt felügyelete alatt tartózkodjanak a
szálláshelyen.
11.4. A Vendég mindazon károkért és hátrányokért felelős, melyeket a
Szolgáltató a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felügyelete alá tartozó
személyek hibájából elszenved.
11.5. A Vendég a károkozást köteles a Szolgáltató felé haladéktalanul jelezni.
Amennyiben a káresetről a Szolgáltató a fentiek ellenére nem a Vendég
jelzése útján értesül, az okozott kárról a Szolgáltató fényképet készít,
melyet eljuttat a kár okozójához. A kártérítés összege a kár jellegétől
függ, melyet a Szolgáltató, vagy képviselője határoz meg. A kár okozója,
illetve a Szerződő fél (Vendég) egyetemlegesen kötelesek megfizetni a
Szolgáltató felé az okozott kárt.
12. A Szolgáltató jogai:
12.1. Amennyiben a Vendég a szállásdíj 100%-ának megfizetésére vonatkozó
kötelezettségének nem tesz eleget a foglalás megerősítését
visszaigazoló e-mail megérkezését követő 5 munkanapon belül, a
szolgáltató jogosult a foglalási kérelmet elutasítani és a szálláshelyet
más vendégek számára foglalhatóvá tenni.
12.2. A Szolgáltatónak jogában áll a Vendég által megrendelt és
véglegesített, de Vendég által igénybe nem vett szálláshely
szolgáltatásra beérkezett szállásköltség teljes összegének
megtartására jelen ÁSZF-ben és Foglalási és Lemondási feltételekben
rögzítettek szerint.
12.3. A Szolgáltatónak jogában áll a 8.7. pont alatt foglaltak esetén a
szálláshely szolgáltatás visszautasítása, megszüntetése.
13. A Szolgáltató kötelezettségei és kártérítési felelőssége:

13.1. A Szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb
szolgáltatást az érvényes előírások és szolgáltatás standardok szerint
teljesíteni.
13.2. A Szolgáltató köteles telefonos elérhetőségét megadni a Vendégnek,
az ott tartózkodása alatt esetleg felmerült problémák, kérdések
rendezése érdekében.
13.3. A Szolgáltató köteles a Vendég írásos panaszát kivizsgálni és a
problémakezeléshez szükséges lépéseket megtenni, a megtett
lépéseket írásban rögzíteni és erről a Vendéget tájékoztatni.
13.4. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan a Vendéget ért kárért,
amely az apartmanon belül a Szolgáltató hibájából következett be,
felelőssége azonban nem terjed ki azon káreseményekre, amelyek a
Szolgáltató és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt
következtek be, vagy azokat maga a Vendég, illetve felügyelete alá
tartozók okoztak.
13.5. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki a szerződő fél csomagjaira és
azok tartalmára érkezés és elutazás alkalmával, ki és berakodáskor,
továbbá az apartmanba és onnan történő szállítás során. 
13.6. A Szolgáltató nem felel az apartmanban, illetve a parkolóban hagyott
személyes tárgyakért, értéktárgyakért, készpénzért. A Vendég a
Szolgáltatás igénybevétele során a szálláshely területén a személyes
tárgyairól, értékeiről saját felelősségére köteles gondoskodni, azokat
megóvni, megőrizni. A Szolgáltató ezekért csak akkor felelős, ha a
dolgot megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból
következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel
tartozik – ennek bizonyítási kötelezettsége a Vendéget terheli.
14. Vis maior: 
Azon okok, körülmények (pl.: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság,
áramkimaradás, sztrájk, stb.) amely felett a sem a Szolgáltató, sem a
Vendég, vagy a Szerződő fél nem bír ellenőrzéssel – vis maior – bármely
felet felmentik a szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg
ezen ok vagy körülmény fennáll. A Szerződő felek egyetértenek abban, hogy
minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy ezen okok és körülmények
bekövetkezésének lehetőségét minimalizálják és az ezáltal okozott kárt,
vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.
15. Titoktartás:

A Szolgáltató a Szerződésben foglalt kötelezettségének teljesítése során
köteles az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról
szóló 2011. évi CXII. törvény és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó
jogszabályok rendelkezéseinek – és amennyiben ezt a Vendég a
Szolgáltató tudomására hozta – a Szerződő fél vonatkozó belső szabályai
szerint eljárni.
16. A Szerződő felek jogviszonyában alkalmazandó jog és az eljáró
bíróság: 
16.1. A Szerződő felek közötti jogviszonyra a Magyar Köztársaság Polgári
Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V. törvény – rendelkezéseit kell
megfelelően alkalmazni. 
16.2. A Szerződéssel kapcsolatos vitás kérdésekkel kapcsolatos peres
eljárás lefolytatására a szerződő felek a Zirci Járásbíróság alávetésen
alapuló kizárólagos illetékességét, ennek hatásköre hiányában a
Veszprémi Törvényszék alávetésen alapuló kizárólagos illetékességét
kötik ki.
17. Weboldallal kapcsolatos felelősség:
17.1. A Szolgáltató minden ésszerű erőfeszítést megtesz annak érdekében,
hogy a weboldalon közölt minden információ pontos és valóságnak
megfelelő legyen a feltöltése időpontjában. Ennek ellenére a
Szolgáltató sem kifejezetten, sem ráutaló módon nem vállal
felelősséget, illetve szavatosságot a weboldalon keresztül nyújtott
információkért, és fenntartja a jogot arra, hogy értesítés nélkül, azon
bármikor változtatásokat és javításokat hajtson végre, illetve a
weboldalt vagy az azon közölt információkat részben vagy egészben
megszüntesse.
17.2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalon előforduló
semmilyen pontatlanságért vagy hiányosságért. Az ajánlatok jogilag
nem kötelező érvényűek, és semmilyen formában nem jelentenek
kötelezettséget a Szolgáltató számára. A weboldalon található
információkon alapuló bármilyen döntés a Felhasználó saját
felelőssége.
17.3. A Szolgáltató nem vállal felelősséget a weboldalhoz, illetve az ott
található bármilyen információhoz való hozzáférésből, illetve annak
elmaradásából vagy ezek felhasználásából származó semmiféle
veszteségért vagy kárért.

17.4. A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan, harmadik fél által
létrehozott, továbbított, tárolt, hozzáférhetővé tett, vagy publikált
tartalmakért, amelyek a Szolgáltató weboldalára hivatkoznak, vagy
ahhoz kapcsolódnak.
17.5. A Szolgáltató nem garantálja, hogy a weboldalhoz való hozzáférés
folyamatos vagy hibamentes lesz. A Szolgáltató nem tartozik
felelősséggel azokért az esetlegesen bekövetkező károkért,
veszteségekért, költségekért, amelyek a weboldal használatából, annak
használatra képtelen állapotából, nem megfelelő működéséből,
üzemzavarából, az adatok bárki által történő illetéktelen
megváltoztatásából keletkeznek, illetve amelyek az
információtovábbítási késedelemből, számítógépes vírusból, vonal-
vagy rendszerhibából, vagy más hasonló okból származnak.

18. A szolgáltatási szerződés megszűnése:
18.1. A Szerződő Felek között jelen ÁSZF alapján létrejövő szolgáltatási
szerződés megszűnik, illetve megszüntethető:
 a szerződés automatikus megszűnése esetén – a lefoglalt és
megfizetett időtartam lejártával,
 a felek közös megegyezésével,
 a Vendég elállásával vagy felmondással
 a Szolgáltató elállásával vagy felmondásával.
18.2. A Szerződő Felek a szolgáltatási szerződést közös megegyezéssel
bármikor jogosultak írásban megszüntetni azzal, hogy annak
tartalmaznia kell a teljeskörű elszámolást.
18.3. A Szerződő Felek a szolgáltatási szerződés bármely okból történő
megszűnése esetén kötelesek legkésőbb a megszűnéstől számított 5
napon belül egymással elszámolni.

Kiegészítés:
A Vendég tudomásul veszi, hogy a „Boots and Moods Apartman” a
tulajdonos kizárólagos szellemi és szerzői jogi tulajdonát képező védjegye.
Felhasználásához a Szolgáltató előzetes, kifejezett írásbeli hozzájárulása
szükséges. Kifejezett felhatalmazás hiányában tilos a védjegy másolása,

rögzítése vagy bármely formában történő jogosulatlan felhasználása, és a
felhasználó jogi felelősségét vonja maga után.
Záró rendelkezések
A Szerződő Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy a jelen ÁSZF alapján
létrejövő szerződésből fakadó kötelezettségeik teljesítése során az irányadó
jogszabályi rendelkezéseket betartva, a jóhiszeműség és tisztesség
követelményének megfelelően járnak el, és egymással kölcsönösen
együttműködnek, egymást érintő minden lényeges körülményről
indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatják.
Szolgáltató a jelen ÁSZF rendelkezéseit, illetve a honlapján általa közölt
információkat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesítése
érdekében minden esetben úgy jár el, ahogy az az adott helyzetben
általában elvárható.
A jelen ÁSZF elfogadásával a felek között létrejövő szolgáltatási
szerződésből eredő jogok és kötelezettségek gyakorlása során a felek
kötelesek a másik fél jogos érdekét figyelembe véve eljárni. A Szerződő fél
és a Vendég köteles továbbá a szerződés teljesítése során úgy eljárni, hogy
az a Szolgáltató jó üzleti hírnevét ne sértse, illetve ne veszélyeztesse.
A Szerződő Felek a szolgáltatásnyújtással összefüggésben felmerülő
valamennyi kérdés vonatkozásában a kapcsolatot egymással
elsődlegesen írásban, e-mail útján tartják. Amennyiben a Szerződő Felek e-
mail címe időközben módosul, úgy kötelesek erről egymást haladéktalanul
tájékoztatni.
Jelen ÁSZF 2024.05.05. napján került elfogadásra és hatályba lépett
ugyanezen a napon.